BodyAttack on korkeasykkeinen harjoitus, joka kehittää niin voimaa kuin kestävyyttäkin. Tämä erittäin intensiivinen treeni yhdistää atleettiset ja aerobiset liikkeet voima- ja kestävyysharjoituksiin. Dynaamiset ohjaajat ja voimakas musiikki luovat selkeän, mutta tehokkaan päämäärän jokaisen henkilökohtaiseen kunto-ohjelmaan – BodyAttack sopii niin satunnaiselle kuntoilijalle, kuin ammattilaisellekin.

TYYPILLINEN TREENI

BodyAttack kestää n. 55 minuuttia ja se keskittyy voiman, kunnon, nopeuden ja ketteryyden kehittämiseen. Treeneissä luodaan hyvää tunnelmaa ja haetaan yhtenäistä ryhmädynamiikkaa, jotta jokainen pysyy vauhdissa mukana.

Alussa lämmitellään, jossa ohjaaja johtaa ryhmää isoilla ja yksinkertaisilla aerobisilla liikkeillä. Hiljalleen liikesarjojen ja liikkeiden valikoima kasvaa intensiivisemmäksi.

Ohjaaja vie ryhmänsä kohti kahta erillistä huipentumaa; erittäin voimakkaiden ja rankkojen huippujen jälkeen on aina palautumisvaihe, joissa keskitytään ensin ylävartaloon, sitten alavartaloon.

Treenien lopuksi on taas aika venytellä ja palautua hiljalleen.

BODYATTACKIN HYÖDYT

  • Polttaa paljon kaloreita
  • Virittää ja muokkaa kehoa
  • Voimistaa yleiskuntoa ja kestävyyttä
  • Kehittää tasapainoa ja ketteryyttä
  • Voimistaa koko kroppaa perusliikkeillä
  • Parantaa luiden ja nivelten kuntoa
  • Kasvattaa sydämen ja keuhkojen tilavuuttaa ja hapenottokykyä