BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino.

TYYPILLINEN TREENI

Jokainen treeni sisältää noin 45 minuuttia helppoja, mutta myös haasteita antavia harjoituksia, joita seuraa kymmenen minuutin meditaatio ja rentoutuminen.

Tunti alkaa helpoilla ja virtaavilla Tai Chi -liikkeillä, joilla unohdat kuluneen päivän stressin ja keskityt itseesi kehosi samalla lämmetessä.

Tämän jälkeen ohjaaja johtaa sinut Joogan ja Pilatesin liikkeisiin ja liikesarjoihin, joiden tarkoituksena on voimistaa ja virittää kehosi tärkeitä lihasryhmiä. Asentojen ja venytysten tarkoitus on notkeuttaa ja tehdä kehostasi joustavamman.

Viimeiset kymmenen minuuttia harjoitetaan meditaatiota, joilla on tarkoitus korostaa treenin vaikutusta kehoosi ja mieleesi, mutta myös rentouttaa ja keventää mieltä.

BODYBALANCEN HYÖDYT

  • Kehittää nivelten joustavuutta ja niiden liikettä
  • Kasvattaa lihasvoimaa
  • Edistää verenkiertoa
  • Polttaa kaloreita
  • Vähentää stressitasoa
  • Auttaa ylläpitämään hyvänolontunnetta ja mielenrauhaa
  • Keskittää mieltä ja kohottaa yleistä tajunnan tasoa