GRIT on uusin LesMillsin lisensoimista rymäliikuntalajeista. Se on suunniteltu modernille treenaajille, sekä niille, jotka pitävät korkeamman intensiteetin treeneistä. Les Millsin GRIT käsittää kolme erilaista 30-minuutin huipputehokasta intervallitreeniä. GRIT on kokonaisvaltainen kehon muokkaaja ja kuntoharjoitus, joka pistää kalorit palamaan erittäin tehokkaasti. GRIT keskittyy äärimmäisen nopeaan ja tehokkaaseen toimintaan, jotta sinun voimasi, nopeutesi, ketteryytesi ja atleettisuutesi nousisi aivan uudelle tasolle.

Kuten muissakin LesMills -lajeissa, niin myös GRITissä musiikki on tärkeässä roolissa jotta treenit olisivat hauskoja, mutta myös tehokkaita. Treenit kulkevat ohjaajan johdolla uusimpien hittikappaleiden tahdissa.

plyo

GRIT PLYO

GRIT PLYO on plyometrinen tehotreeni (kimmoisuusharjoitus), joka panee lihakset koetukselle hyppyjen, punnerruksien, juoksupyrähdysten ja kyykkäysten voimalla. PLYOssa yhdistyy voima ja ketteryys urheilulliseen suoritukseen. Täydellinen treeni lihasmassan kasvattamiseen.

  • Kehittää tehoa, nopeutta ja  jalkavoimaa
  • Kasvattaa lihaskestävyyttä ja yleiskuntoa esim. urheilukisoihin
  • Ihanteellinen tehotreeni lihasmassan kasvattamiseen
  • Kehität ketterämmän ja atleettisemman kropan

strength

GRIT STRENGTH

GRIT STRENGTH on intensiivinen tehotreeni, jossa yhdistetään käsipainot, tanko ja penkki huippumusiikin kanssa. Täydellinen treeni vartalon lihasmassan kasvattamiseen ja kehon kunnossapitoon. Huippukuntoinen keho nopeasti.

  • Kehittää voimaa ja hioo kaikkia kropan lihaksia
  • Pistää kehosi metaboliikan ylikierroksille, jotta poltat kaloreita pitkään myös treenien jälkeen
  • Stimuloi kasvuhormonituotantoa, joka auttaa polttamaan kehon rasvaa ja kehittäen samalla lihaksia

cardio

GRIT CARDIO

GRIT CARDIO on kehitetty polttamaan kaloreita sekä tehostamaan urheilullista kyvykkyyttä ja tehokkuutta hyvin nopeasti. Siinä yhdistyy tehokkaat cardio-liikkeet toiminnallisiin ylä- ja alakropan liikkeisiin. Ylivoimainen tehotreeni yleiskunnolle.

  • Nopea urheilullinen- ja yleiskunnollinen kehitys
  • Maksimoi kaloreiden polttaminen, kulutat kaloreita jopa treenien jälkeen
  • Todella intensiivinen cardio-treeni